مرگ تو
دفتر خاطرات
هرگز دل من ز علم محروم نشد کم ماند ز اسرار که معلوم نشد هفتاد و دو سال فکر کردم شب و روز معلوم شد که هیچ معلوم نشد
شنبه 9 بهمن 1400برچسب:بامداد, :: 15:48 ::  نويسنده : Rozhin

اینکه ازت دورم

اینکه میتونست همه چی خوشگل تر باشه اینکه تو قلبمی اما کنارم نیستی

اینکه تک ستاره ی آسمونای الان اما نه تو آسمون من

نازنین

تو آسمون خدا

امیدوارم دنیایه دیگه ی باشه تا بتونم ببینمت

 

دوست عزیز



نظرات شما عزیزان:

شبیر
ساعت11:17---10 بهمن 1400
سلام .بازم بنویس .بازم میخونم .راحت و روان بنویس تو پیچ و خم واژگان گیر نکن .ارام و متین و با وقار و خودمونی . تمام حس درونی ادما با یک خط درد دل با خودکار و کاغذ رفع میشه .اما تو نوشته هات احساس کردم دلباخته کسی بودی که به هر دلیل الان نیست .گذشته رو رها کن چون گذشته .کسی که رفته دیگه رفته دنبالش نگرد .اگر موندنی بود الان کنارت بود .اصلا میدونی چیه بعضی وقتا ارزش ادما وقتیه که کنارت نداشته باشیشون چون اگر باشن اگر زیاد ببینیش اگر زیاد وقت بزاری تکراری میشن از مد می افتن و دیگه دلپذیر نیستن .به اینده فکر کن .اینده مال تو هست .چون جوانی و حالا حالا ها راه داری برای ادامه .دلسرد نشو از شکست ذوق زده هم نشو از هر پیروزی ، عاقلانه و با وقار شادی کن و مردانه ناراحتی .
پاسخ:سلام اون دوستم هست که از دستش دادم در واقع عاشق نشدم خب درسته میتونی کسی دوست داشته باشی اما اون دوست نداشته باشه و عشق زمانی اتفاق میفته که دوطرفه باشه و اما درمورد مبهم بودن حرفام چون میترسم ازاینکه هر اونجوری که هست نشون بدم خودمو کلماتو. خیلی ممنون منم دوست دارم وبلاگ شما رو بخونم اگه دوست داشتید آدرس وبتونو بزارید خوشحال میشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Law و آدرس rozhinbabzan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: